Wednesday, December 5, 2018

El meu gran Atles. Llibre per pintar: Sorprenents llocs per descobrir libro Varios autores/Natalie Hughes pdf


Descargar PDF Leer en línea



Un atles amb mapes gegants per pintar amb colors el món sencer. Una forma fantàstica d'apropar els nens a l'exploració de la geografia.
Hi ha molts països, persones, animals i indrets emblemàtics per pintar!
El meu gran atles es un mapa gegant per donar-li vida amb els teus propis llapis de color, tot acompanyat de petites càpsules d'informació sobre el lloc on es troben. I quan acabis, per què no retalles les pàgines per les línies perforades i exposes la teva obra d'art?
Els llibres per pintar són molt beneficiosos pel desenvolupament del poder de concentració i observació dels més petits, així com la memòria visual i.
Book El meu gran Atles. Llibre per pintar: Sorprenents llocs per descobrir Descargar eBook Pdf Epub, Libro eBook
Ebooks Gratis El meu gran Atles. Llibre per pintar: Sorprenents llocs per descobrir pdf Libros en Formato Epub
libro El meu gran Atles. Llibre per pintar: Sorprenents llocs per descobrir pdf
Descargar El meu gran Atles. Llibre per pintar: Sorprenents llocs per descobrir (pdf, epub, mobi kindle)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.